آیت الله مصباح عصر امروز با سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرنگاران؛  آیت الله مصباح رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عصر امروز بعد از دیدار با سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خداوند متعال را شکر می‌کنیم که توفیق عنایت فرموده در سایه هبری‌های امام راحل و جانشین شایسته ایشان، انقلاب ما به سمت و سویی حرکت کند که امروز گفتمان عمومی جامعه گفتمان انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: کسانی که شایسته تصدی پست‌های مهم کشور باشند زیادند و هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند که قابل تحسین است.

عضو مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: وظیفه ما این است که در میان این عزیزان اصلح را بشناسیم و دوستان ما تلاش‌هایی کرده‌اند که اصلح را شناسایی کنند و در تشخیص اصلح معیاری که بیشتر به آن توجه داشته‌اند احیای ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: توجه دوستان ما بیشتر روی این عنصر بوده و بعد از انصراف کامران باقری لنکرانی به اتفاق آرا تشخیص دادند که جلیلی اصلح است.

آیت الله مصباح افزود: سعید جلیلی از ویژگی‌ها و امتیازات بسیار خوبی برخوردار است و امید ما این است که احیای ارزش‌ها در کشور به دست وی انجام شود و یاور مقام معظم رهبری باشد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)  گفت: همه ما در همه عرصه‌هایی که کار می‌کنیم باید به نظام اسلامی خدمت کنیم و ما هم در حد توانمان آمادگی خود را برای کمک به دولتی که تمام عشق و علاقه‌اش احیای ارزش‌های اسلامی باشد شریک و سهیم می‌دانیم.

آیت الله مصباح خاطرنشان کرد: باید از وجود جلیلی استفاده کرده و با عنایت حضرت ولی عصر(عج) باید قدم‌های استواری را در راه حفظ ارزش های این انقلاب و پیشبرد این اهداف برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلیلی ، دوستان ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار