دبیر نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی از ارسال 104 مقاله به نخستین کنگره صائب تبریزی خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام محمد زمانی در مراسم نخستین کنگره صائب تبریزی و شعر اخلاقی با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره افزود: تلاش ما بر این است با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روزی را به نام صائب تبریزی نامگذاری کنیم تا از این طزیق یاد این شاعر بزرگ گرامی داشته شود. 
وی یادآور شد: باید از مقام معظم رهبری به عنوان احیاگر صائب تبریزی تقدیر کنیم و اگر تاکید معظم له نبود صائب حضور پر رنگی در محافل ادبی نداشت. 
دبیر نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی توضیح داد: رهبر معظم انقلاب درباره صائب فرموده اند که وی هنوز قله شعر فارسی است و از وی به عنوان نماد شعر اخلاقی یاد کردند. 
حجت الاسلام زمانی در ادامه به برنامه های نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی اشاره کرد و ادامه داد: رونمایی از تمبر صائب تبریزی، رونمایی از کتاب شعر بیداری اسلامی و تقدیر از شاعران عرصه شعر اخلاقی و در عین حال بزرگداشت محمد قهرمان از صائب پژوهان از برنامه هایی بود که در این کنگره برگزار شد. 
وی همچنین به ارسال 104 مقاله به کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی اشاره کرد و گفت: این آثار در سه مرحله داوری شده و در نهایت در مراسم اختتامیه این کنگره از افراد برتر تقدیر می شود. 
دبیر نخستین کنگره ملی صائب تبریزی و شعر اخلاقی در ادامه از برگزار کنندگان این کنگره تقدیر کرد./ص
برچسب ها: کنگره ، صائب ، دبیر ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار