فرماندار پردیس گفت: نزدیکی به پایتخت دلیل تحمیل هزینه‏ های گزاف برای مردم شرق استان نباشد.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در پردیس افزایش 5/31 درصدی کرایه ‏های شهر تهران قابل اجرا نمی باشد.

وی ادامه داد: تاکسی‏ داران شهر تهران مصوبات جدیدی در خصوص کرایه ‏ها داشته ‏اند و 30 درصد افزایش کرایه را تصویب کرده‏ اند.

بیگدلو در مورد احتمال تداخل قیمت تهران با پردیس و شهرهای همجوار افزود: مراحل افزایش کرایه که در شهر تهران صورت گرفته است، به خاطر کوتاهی فرجه زمانی بوده و براساس آنچه مقرر شده باید مسائل به دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: در زمان تصویب افزایش کرایه‏ ها در شهر تهران، این اتفاق صورت نگرفته و آن مصوبه به خودی خود قابلیت اجرایی پیدا کرده و افزایش ‏ها رقمی بیش از 30 درصد شده است.

وی ادامه داد: هر چند به واسطه افزایش چند پارامتری که در حوزه حمل و نقل مهم است، این احتمال وجود دارد که کرایه‏ ها درصدی مورد افزایش قرار گیرد؛ اما این عدد قابل قبول نیست.

بیگدلو افزود: به علت تعارضی که بین تهران و شهرستان پردیس ممکن است به وجود آید، حاصل این موضوع این است که ما عدد 10 تا 15 درصد مد نظرمان است تا مردم نیز چندان متحمل هزینه نشوند./س


برچسب ها: پایتخت ، مردم ، تاکسی ، کرایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.