کودکان عضو کتابخانه شهدای حصارک، صبح روز چهارشنبه، 8 خرداد از موزه کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، برنامه «باغ دانایی» معمولا در پایان هر فصل به منظور معرفی برنامه ها و فعالیت های فصل بعدی کتابخانه حصارک برای کودکان و نوجوانان بالای 7 سال برگزار می شود. بنابراین؛ همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت این طیف از مخاطبان، برنامه بازدید مذکور تدارک دیده شده است.
به گفته مدیر کتابخانه شهدای حصارک، «شاهنامه خوانی با سفال»، «مثنوی خوانی با کلاژ»، «باشگاه کتابخوانان کوچک» و «دوستان گنج کاغذی» از جمله برنامه هایی است که توسط این کتابخانه برای کودکان و نوجوانان محله حصارک در فصل تابستان اجرا می شود.  
بازدید از اولین کتاب های منتشر شده برای کودک و نوجوان، عروسک ها و شخصیت های کارتونی که در ایران ساخته شده اند، کاردستی هایی که به دست کودکان ساخته شده اند و همچنین برنامه آسمان نما و پخش یکی از فیلم هایی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده از برنامه هایی است که در این بازدید یک روزه انجام خواهد شد.
یادآور می شود؛ در این بازدید 40 نفر از کودکان عضو کتابخانه شهدای حصارک حضور دارند که از قبل برای شرکت در این برنامه ثبت نام کرده اند.
علاقه مندان برای اطلاع از دیگر  برنامه های کتابخانه شهدای حصارک می توانند به این کتابخانه واقع در انتهای جنت آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44832747 تماس حاصل نمایند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار