نصیرزاده:

قراردادهای اینترنتی هم معتبر است چه برسد به داخلی/ قراردادها، روز آخر نقل و انتقالات به تأیید هیئت می رسد

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: از این پس قراردادهای اینترنتی نیز معتبر خواهد بود و اعتبار آن به محض توافق میان طرفین جاری مي شود.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در کل شکل قرارداد، مفاد مطالبی که در آن وجود داشته و مطالب آئین نامه نقل و انتقالات دستخوش تغییرات کلی شده است و این اتفاق در اردیبهشت ماه امسال رخ داده است که آئین نامه جدید با مقررات فیفا نیز مقارن شده است و دیگر چیزی به نام فرم "الف" و قراردادهای از پیش نوشته شده فدراسیونی که در زیر آن چیزی به نام ثبت در هیأت فوتبال وجود ندارد و فقط در فدراسیون فوتبال شماره دفتری به آن افزوده شده است، وجود ندارد.

رئيس کميته حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون فوتبال گفت: برخلاف سال های گذشته ثبت در هیأت و فدراسیون فوتبال اساس رسمیت قراردادها نیست و همانطور که در باشگاه های اروپایی مرسوم است از سال 1392 هر قراردادی که میان بازیکن و باشگاه یا کادر فنی با بازیکن امضا شودف بلافاصله اعتبار آن جاری می شود حتی اگر به ثبت نرسیده باشد.

وی تصریح کرد: البته در روز آخر نقل و انتقالات فهرست اسامی بازیکنان دارای قرارداد که به طور حتم در یک یا دو کاغذ معمولی نوشته شده به تأیید هیات استان و فدراسیون فوتبال خواهد رسید.

نصيرزاده ادامه داد: قراردادها امسال در سربرگ باشگاه ها تایپ می شود و برخی متن ها نیز از سوی فدراسیون برای باشگاه ها ارسال شده است و برخلاف سال های گذشته که هیچگونه حق دخل و تصرفی در قرارداد ها وجود نداشته؛ هم اکنون در انتخاب شروط، فی مابین در صورتیکه مغایر با مقررات نباشد آزادی کامل دارند و هر گاه توافق نامه دیگری نیز در طول سال ارائه شود که برروی موضوعات جدید طرفین به توافق رسیده باشند به عنوان الحاقیه، به طور کامل دارای اعتبار هستند.

رئيس کميته حقوقي و تدوين مقررات فدراسيون فوتبال خاطر نشان کرد: سازمان لیگ و ستاد تخلفات حرفه اي این سیستم آنلاین یا به روز نقل و انتقالات را راه اندازی کرده است تا هر قراردادی که از طریق اینترنت در باشگاه میان طرفین منعقد مي شود، در سازمان لیگ نیز به ثبت خواهد رسید.

وی در پایان گفت: بازیکنان،‌ مسئولان باشگاه ها و مربیان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت سازمان لیگ مراجعه نمایند تا هر گونه ابهامی در رابطه با این موضوع دارند را برطرف سازند./مح
برچسب ها: مرسوم ، باشگاه ، قراردادها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار