کوراش کار وزن مثبت 90 کیلوگرم کشورمان گفت: در رقابتهای جام ترمز مدال برنز گرفتم اما توانایی گرفتن مدال رنگ بهتر را هم داشتم.

سعید خسروی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: در مسابقات کوراش جام ترمز رقابتهای مرحله اول به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان با فاصله زمانی مناسب برگزار می شد ، اما هر چه به مرحله بالاتر می رفتیم از فاصله زمانی رقابتها کمتر می شد تا جایی که پس از اینکه برابر حریف ژاپنی ام به پیروزی رسیدم با فاصله زمانی اندک مقابل کوراش کار تاجیکستان به ميدان رفتم.

کوراش کار وزن مثبت 90 کيلوگرم کشورمان ادامه داد: فاصله دو مسابقه آخر من فقط 4 دقیقه بود حتی فرصت نداشتم نفس بگیرم و همین عامل باعث شد تا نتیجه را به تاجیکستان واگذار کردم و سوم شدم.

خسروی نژاد در خصوص احتمال گرفتن مدال خوش رنگ تر از برنز گفت: فکر می کنم اگر کمی وقت استراحت داشتم مدال نقره ام صد در صد بود اما اطمینان دارم طلا فقط به ازبکستان می رسید زیرا آنها کوراش را به صورت تخصصی دنبال می کنند، در حالی که ما جودو تمرین می کنیم در کنارش کوراش را هم مسابقه می دهیم.

وی درباره این مسابقات بیان کرد: کوراش کاران ایران همیشه در رقابتهای آسیایی و جهانی نشان داده اند که می توانند جزو 3 تیم برتر باشند به همین علت فدراسیون جودو روی ما حساب زیادی باز کرده است.

خسروی نژاد خاطر نشان کرد: اکنون ما برای آمادگی در رقابتهای کوراش داخل سالن آسیایی به همراه تیم ها جودو تمرین می کنیم، تیم قوی داریم تلاشمان را نیز خواهیم کرد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

گفتني است، وی به عنوان یکی از سه نماینده کوراش ایران قرار است در رقابتهای داخل سالن آسیایی در مرداد ماه شرکت کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار