شهردار منطقه 4 از پیشرفت 80 درصدی فاز دوم مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان لویزان خبر داد و گفت: فاز دوم در فضایی به مساحت 6 هکتار با سرعت در حال انجام است.

 
حسن کریمیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در فاز نخست این مجموعه تفریحی و گردشگری  که مساحت آن 16 هکتار است ومحدوده دشتچر نام دارد، بیش از 7000 قطعه پرنده جمع آوری شده است.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: در فاز دوم این پروژه بیش از 10 هزار پرنده آبچر با محدودیت پرواز به این مجموعه بی نظیر اضافه خواهد شد.
کریمیان با بیان اینکه بخش مهم و قابل توجهی ازفاز دوم این پروژه مربوط به ستون و کابل و تورهای در نظر گرفته شده برای سقف فضای پرندگان است، تصریح کرد: فضای مربوط به پرندگان آبچر با قفس و توری با ارتقای حدود 50 متر پوشیده می شود و پرندگان به صورت آزاد در این محدوده پرواز می کنند.
شهردار منطقه 4 اظهار داشت: عملیات نصب کابل و توری های محدوده پرندگان آغاز شده است و طبق برنامه زمانبندی به همراه نصب تور تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
کریمیان با اشاره به اینکه در ساخت این پروژه از محصولات داخل کشور استفاده شده است، افزود: در عملیات ساخت این فاز، سازه های مقاوم داخلی بکار گرفته شده است که ارتفاع این سازه ها 35 الی 50 متر است و با 12 ستون اصلی ساخت داخل و در حال نصب است.
وی یاد آور شد: تنها محصول وارداتی این پروژه مربوط به فاز دوم و توری ها بوده و قرار است از خارج از کشور تهیه و توسط مهندسان داخلی نصب شود.
کریمیان خاطر نشان کرد: با تکمیل فاز دوم پروژه 22 هکتاری باغ پرندگان به طور کامل تکمیل شده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری عموم خواهد رسید./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.