نماينده آيت‌الله العظمی سيستانی در ايران، با بیان اینکه دنيای امروز دنيای رسانه است گفت: ما در اين عرصه آنطور كه بايد موفق نبوده و نيستيم در حالی که دشمنان بهتر از ما از ظرفيت رسانه برای پيشبرد اهداف خود استفاده می‌كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام شهرستانی گفت: دشمنان در كشورهای اسلامی واقعيت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند و به همين دليل در برخی كشورها كه بيداری اسلامی رخ داد شاهد حضور مهره‌های رژيم‌های گذشته در قدرت هستيم.

شهرستانی با بيان اينكه ما فرصت‌های خوبی برای برنامه‌ريزی داريم تصريح كرد: نبايد در اين شرايط نقطه ضعف و سوژه به دست دشمنان بدهيم.

وی با اشاره به ساخت فيلم عمر خطاب در يكی از كشورهای اسلامی بيان كرد: برخی از عوامل اين فيلم عوامل سريال مختارنامه بودند كه به دلايل مالی در اين فيلم نقش ايفا كردند.

شهرستانی با بيان اينكه ايران در عرصه سينما بهترين كارگردان‌ها و نيروها را دارد عنوان كرد: ايران در صنعت سينما يد طولايی دارد اما برخی محدوديت‌‌ها و سياست‌ها سبب می‌شود تا كمتر بتوانيم بهره لازم را از اين هنرمندان ببريم.

شهرستانی با تأكيد بر اينكه رسانه‌ها به دور از فضای سياسی بايد واقعيت‌ها را منتشر كنند تأكيد كرد: متاسفانه در جامعه آنطور كه بايد و شايد انتقادپذيری از سوی جريان‌های مختلف وجود ندارد و قانون حذف رقيب حاكم است؛ در حالی كه بايد انتقاد مخالف را بپذيريم و با خوشرويی و مهربانی با افراد برخورد كنيم تا آنان نيز مجبور به خوشرويی با ما شوند./س

برچسب ها: قم ، دشمن ، ظرفیت رسانه ، اهداف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.