جدیدترین روش ها و دستاوردهای علم ارتوپدی 22 تا 26 مهر در کنگره جراحان ارتوپدی معرفی می شوند.

دکتر سید تقی نوربخش رییس انجمن جراحان ارتوپدی در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران افزود: بیست و یکمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران 22 تا 26 مهرسال جاری و با هدف معرفی جدیدترین روش‌ها و دستاوردهای علم ارتوپدی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی گفت:در این کنگره تلاش می شود با تغییرات لازم در روش برگزاری و جهت گیری مقالات در راستای مقالات پژوهشی و ایجاد فضای مناسب  برای مشارکت اعضا در بحث های علمی و همچنین تغییر فضای فیزیکی و ایجاد تسهیلات جهت شرکت همکاران بر غنای علمی این کنگره افزوده و جلسات با سهولت بیشتری برگزار شود.

نوربخش اظهار کرد: پانل بیومکانیک و علوم پایه ای ارتوپدی، سمپوزیوم شکستگی های دست، سمپوزیوم شانه، سمپوزیوم پا و مچ پا، سمپوزیوم ساییدگی مفصل ران، پانل شکستگی لگن از جمله برنامه هایی است که در این کنگره ارایه می شود.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه همکاری میان این انجمن علمی و سازمان پزشکی قانونی در راستای انجام پروژه‌های پژوهشی، آموزشی و تبادل اطلاعات خبر داد و تصریح کرد: از این طریق امکان انجام پژوهش بر روی اندام و مفاصل اجساد از جمله زانو، مچ دست، شانه و غیره میسر می‌شود و به همکاران ما در درمان هرچه بهتر صدمات ناشی از حوادث کمک خواهد کرد.
برچسب ها: ارتوپد ، علم ، مچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار