مرحله‌ی مقدماتی همایش كشوری تئاتر در پنج شاخه‌ی "آموزشی"، "درمانی"، "‌خلاق"، "شورایی" و "پلی‌بك" به صورت منطقه‌ای از اواخر خردادماه برگزار و مرحله‌ی تكمیلی نیز در تیرماه پی‌گرفته مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  "صحنه"؛ بعد از انتشار فراخوان همایش توسط دفتر تئاتر كاربردی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری، دویست و یازده نفر از چهارده استان برای شركت در این همایش سراسری ثبت‌نام كردند. به جز استان تهران كه با 95 هنرجو در این همایش شركت دارد، استان سیستان و بلوچستان با 35 هنرجو و استان‌های قزوین و كردستان هر كدام با 3 هنرجو بیشترین و كمترین تعداد شركت‌كننده را در این رویداد دارا هستند.   
همچنین استان‌های البرز، لرستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، یزد نیز در این همایش حضور دارند.    
بنا بر اعلام این خبر، مرحله‌ی مقدماتی همایش در پنج شاخه‌ی "آموزشی"، "درمانی"، "‌خلاق"، "شورایی" و "پلی‌بك" به صورت منطقه‌ای از اواخر خردادماه در پنج استان تهران، اصفهان، مركزی،‌ سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی برگزار می‌شود و مرحله‌ی تكمیلی نیز در تیرماه پی‌گرفته خواهد شد.  
لازم به ذكر است، یدالله آقا‌عباسی، حسن دولت‌آبادی، داود كیانیان، علی‌اكبر علیزاد، چیستا یثربی، رسول حق‌شناس،‌ علی ظفرقهرمانی‌نژاد و رحمت امینی اساتیدی هستند كه هدایت كلاس‌ها و كارگاه‌های آموزشی این همایش را برعهده خواهند داشت.   
گفتنی است؛ مرحله‌ی پایانی و اختتامیه‌ی همایش كشوری تئاتر كاربردی حوزه هنری، 18 تا 21 تیرماه در تهران برگزار می‌شود./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار