سارق به عنف كه قصد داشت از يك واحد طلافروشي در اصفهان سرقت كند ضمن ناكامي در اقدامي هماهنگ و ضربتي توسط پليس شناسايي و دستگير شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ"حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان حين گشت زني در سطح حوزه فردي را مشاهده كردند كه قصد داشت به زور و استفاده از سلاح سرد ضمن درگيري با متصدي طلافروشي، وارد محل ياد شده شود و طلاجات را سرقت كند .
 
اين مقام انتظامي تصريح كرد: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در اقدامي هماهنگ و ضربتي در عملياتي غافلگيرانه سارق مورد نظر دستگير و به يگان انتظامي منتقل شد .
 
سرهنگ ياردوستي در ادامه اظهار داشت:پس از بررسي و تحقيقات از محل مشخص شد سارق قبل از درگيري قصد داشته با ضربه زدن به شيشه و شكستن آن طلاجات مغازه را به سرقت ببرد كه به دليل تجهيز واحد صنفي به سيستم ضد سرقت و شيشه هاي نشكن موفق نشده و با ايجاد درگيري با متصدي مربوطه قصد وارد شدن به محل را داشته كه با حضور به موقع پليس و همكاري مردم شناسايي و دستگير شد .
 
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه در بازرسي از متهم يك تيغه سلاح سرد و مقاديري طلاجات بدل و غير واقعي كشف وضبط شد ،خاطر نشان كرد: متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد .
 
رئيس پليس مركز استان با اشاره به اينكه تجهيزات ايمني واحد طلافروشي يكي از عوامل موثر در ناكامي سارق دستگير شده بود به متصديان واحدهاي تجاري توصيه كرد: حتما واحد و محل كسب خود را به تجهيرات ايمني و ضد سرقت چون قفل ،دزدگير و دوربين هاي مداربسته مجهز كنيد. /ل

برچسب ها: نقشه ، سارق ، طلافروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار