نماینده مجلس شهرهای سنندج، دیوان‌دره و کامیاران با تذکر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه در استان کردستان به ویژه حوزه سنندج، کامیاران و دیوان‌دره ضریب نفوذ امکانات، تجهیزات پزشکی و حضور پزشکان متخصص در مناطق خارج ازشهر بسیار ضعیف است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سالار مرادی نماینده سنندج، دیوان‌دره و کامیاران با تذکر به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه در استان کردستان به ویژه حوزه سنندج، کامیاران و دیوان‌دره ضریب نفوذ امکانات، تجهیزات پزشکی و حضور پزشکان متخصص در مناطق خارج ازشهر بسیار ضعیف است.
وی افزود: برخی مواقع بیمار برای رساندن خود به درمانگاه مناسب مجبور است ساعت‌ها رانندگی کرده و خود را برای یک ویزیت یا گرفتن دارو به شهر برساند؛ امیدوار هستیم در سال 92 وضعیت پزشکی این مناطق مورد بررسی جدی قرار بگیرد و حداقل در حوزه بهداشت و درمان در کردستان مشکلات رفع شده و شاهد نباشیم بیماران برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با تذکربه وزیر نیرو عنوان کرد: علیرغم چند جلسه‌ای که ما با وزیر محترم نیرو داشتیم و توافقاتی صورت گرفت قرار بود به سرعت سدهایی که در حوزه مشترک استان کردستان و سایر استان‌ها هستند تعیین تکلیف شوند، ولی متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است؛ همچنین بحث انتقال آب از سد ارضی پایین دست و بهره‌مندی کشاورزانی که در اطراف سد هستند نیز هنوز بلاتکلیف است.
سالار مرادی در پایان با بیان اینکه از گفت‌وگوهایش با وزیر نیرو زمان زیادی گذشته است، خاطر نشان کرد: تقاضای اکثر مردم و نمایندگان محترم رسیدگی به مشکلات مردم در استان کردستان است خواهش می‌کنیم تا هرچه سریعتر به معضلات این استان رسیدگی شود./س
برچسب ها: وعده ، وزیر ، نیرو ، بهداشت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.