دوچرخه سوار تبریزی تیم آمور اند ویتای ایتالیا - اوکراین گفت: بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) در سطح خوبی برگزار شد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، علیزاده در مورد بیست و هشتمین دوره تور ایران افزود: این دوره از رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد و تنها ایراد آن ناهماهنگی در مرحله اول بود که دوچرخه سواران در انتخاب مسیر دچار اشتباه شدند.

وی گفت: در مرحله پنجم نیز که فنی ترین مرحله تور بود من همپای میزبانی تا دو کیلومتر مانده به خط پایان رکاب زدم اما به دلیل آماده نبودن بدنم، نتوانستم ادامه دهم و در این رقابت ها به عنوان چهارم بسنده کردم. حسین علیزاده که به عنوان چهارم مجموع انفرادی بیست و هشتمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) دست یافت، افزود: مدت هفت ماه است که به این تیم ملحق شده ام اما به دلیل صادر نشدن روادید نمی توانم در تمرینات این تیم که در ایتالیا برگزار می شود، حضور یابم.

وی گفت: دوری هفت ماهه از مسابقات بین المللی و تورهای آسیایی، اجازه نداد من در این دوره از رقابت های تور ایران، به مقامی بهتر از چهارم دست یابم.

علیزاده در خصوص دلیل پیوستنش به این تیم ایتالیایی که به دلیل بالا بودن مبلغ مالیات در ایتالیا در اوکراین به ثبت رسیده است، افزود: سال گذشته زمانی که من در تور هایلگ چین در 11 مرحله پیراهن طلایی و قهرمانی مجموع انفرادی را از آن خود کردم از این تیم به من پیشنهاد شد و من چون دوست دارم در این رشته پیشرفت کنم، پیشنهاد آنها را پذیرفتم.

وی گفت: دوچرخه سواری قاره اروپا بسیار پیشرفته تر و بالاتر از آسیاست و رکاب زدن در تورهای اروپایی، آرزوی هر دوچرخه سوار آسیایی است.

وی افزود: تیم آمور اند ویتا یکی از تیم های باسابقه اروپا در دوچرخه سواری است و 65 سال از تاسیس ان می گذرد که امیدوارم حضورم در این تیم به رشدم در این رشته بیانجامد./س

برچسب ها: دوره ، تور ، دوچرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.