منابع خبری رژیم صهیونیستی از دیدار محرمانه وزیر دادگستری و نماینده ویژه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جان کری در امان خبر دادند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري سما ؛ منابع خبری رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند تزیپی لیونی که مسئول پیگیری پرونده مذاکرات سازش است به همراه اسحاق مولخو روز دوشنبه در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد در اردن با جان کری درباره ادامه تلاش ها برای احیای گفتگوهای صلح با فلسطینی ها گفتگو کردند .

یک مسئول رژیم صهیونیستی که نامش فاش نشده است، گفت از پنجشنبه گذشته که جان کری وارد منطقه خارومیانه شد ، لیونی و مولخو دست کم چهار بار با او دیدار کردند .

مسئول بلند پایه فلسطینی هدف اصلی از دیدارهای جان کری با مسئولان اسرائیلی را نزدیک کردن دیدگاه های مقامات اسرائیل و فلسطین و حل اختلاف های دو جانبه با هدف از سرگیری مذاکرات عنوان کرد .مسئول اسرائیلی تاکید کرد جان کری پس از گفتگو با مقامات اسرائیل با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امان دیدار کرد .

منابع خبری اعلام کردند جان کری از زمان سفر به منطقه دو بار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و سه بار با محمود عباس و صائب عریقات،‌مذاکره کننده ارشد فلسطینی، ملاقات کرده است .

برچسب ها: لیونی ، امان ، کری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار