در حالی دومین گرند اسلم تنیس سال جهان از روز گذشته به میزبانی فرانسه آغاز شده است که علی کاتبی از کشورمان به عنوان تنها داور صندلی از قاره کهن در این مسابقات به امر قضاوت می پردازد.

بهمن عباسی رئیس کمیته داوران فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: از روز گذشته رقابت های تنیس آزاد فرانسه که دومین گرند اسلم سال جهان به شمار می رود آغاز شده است که علی کاتبی از کشورمان به عنوان تنها داور از قاره آسیا در این رقابت ها قضاوت می کند که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بر این اساس داور 9غیر فرانسوی کار قضاوت داوری صندلی را در مسابقات اوپن فرانسه ، رولند گروس بر عهده دارند که از این تعداد 7 داور دارای نشان طلا و 2 داور نیز دارای نشان نقره هستند که علی کاتبی داور بین المللی تنیس کشورمان به همراه داورانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، اسپانیا، استرالیا، آلمان ، پرتقال، برزیل و تونس در این مسابقات بروی صندلی داوری خواهند رفت.

وی تصریح کرد: کاتبی در سال 2005 نیز با نشان برنز به عنوان عضو جوان برترین های داوری جهان این مسابقات را قضاوت کرد که قرار است با پایان این رقابت ها کاتبی راهی به همراه چند داور دیگر از کشورمان راهی انگلیس خواهد شد تا در سومین تورنمنت معتبر جهان که در شهر ویمبلدون برگزار می شود قضاوت کند.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: در نظر داریم در فرصتی مناسب از حضور کاتبی در جهت ارتقاء و باز آموزی داوران کشورمان نهایت استفاده را ببریم./آق

برچسب ها: تنیس ، ویمبلدون ، کاتبی ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار