سلطان کوهستان تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با بیان اینکه تیم پتروشیمی برای قهرمانی برنامه داشت، گفت: فقط یک معجزه و البته لطف خدا باعث شد تا قهرمان انفرادی و سلطان کوهستان تور ایران – آذربایجان شوم.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، قادر میزبانی افزود: خدا را شکر می کنم که توانستم در این دوره درخشش داشته باشم و روی سکو قرار بگیرم.

وی ادامه داد: من به مدت یک سال بود که مصدومیت شدید داشتم و دچار دیسک کمر شده بودم و در این مدت هیچ فعالیت بدنی نداشتم و کاملا دور از ورزش بودم. بازگشت من به دنیای ورزش قهرمانی و حرفه ای موضوعی بود که با توجه به مصدومیت شدیدی که از ناحیه حساس کمر داشتم، هرگز با علم پزشکی قابل درمان نبود اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که فقط و فقط با توکل به ایزد منان می توانم باز هم شرایط ایده آل بازگردم.

سلطان کوهستان دوچرخه سواری آسیا که در سال 2009 بهترین رکابزن قاره پهناور انتخاب شد، عنوان کرد: فقط می توانم بگویم که قهرمانی من در تور بیست و هشتم، لطف خدا و یک معجزه بود، مرحله پنجم که مسیری کاملا کوهستانی و سخت بود برای دیگر رکابزنان طاقت فرسا بود چه برسد به من که یک سال را به خاطر دیسک کمر از ورزش دور بودم اما با این حال و به لطف خدا توانستم تا در این مرحله که پر فشار ترین، سخت ترین و تعیین کننده ترین مسیر تور بود بهتر رکاب زده و به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کنم.

وی افزود: تور بیست و هشتم در قیاس با دوره قبلی کیفیت بالایی داشت و تیم های خارجی نیز از قدرت زیادی برای کسب عنوان برخوردار بودند اما بازهم لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم هفتمین قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در تور ایران – آذربایجان را کسب کنیم.

رکابزن شماره یک تیم پتروشیمی تبریز در پاسخ به این سئوال که در سن 38 سالگی از حضور در سطح حرفه ای و قهرمانی رشته سنگین و طاقت فرسای دوچرخه سواری احساس خستگی نمی کند؟ گفت: من با این سن به اصطلاح از لحاظ سنی از خط قرمز دوچرخه سواری عبور کرده ام اما اعتقاد دارم که دوچرخه سواری را خدا در ذات من نهادینه کرده و بخصوص در بخش کوهستان استعدادی ذاتی در من وجود دارد و تا وقتی که بتوانم در خدمت ورزش استان و تیم پتروشیمی تبریز خواهم بود و هرگز احساس خستگی نخواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم پتروشیمی یک تیم سربالایی رو به حساب می آید، یادآور شد: تیم ما رکابزنان اغلب سربالایی رو دارد و از این لحاظ تیمی است که در مسیرهای کوهستانی حرف اول را می زند، به همین دلیل تیم پتروشیمی در چهار مرحله ابتدایی تور که مسیرهای کفی و هموار بود، نتوانست در رده بندی تیمی در بالای جدول باشد و همینطور در انفرادی هم کمتر روی سکو رفت.

سلطان دوچرخه سواری کوهستان آسیا تصریح کرد: برنامه ریزی تیم پتروشیمی برای تور بیست هشتم در مسیرهای کوهستانی بود و بدین ترتیب تیم ما در مرحله پنجم همه امتیازات لازم را کسب کرد تا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند./س

برچسب ها: تور ، بیست ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.