ثبت نام آزمون آيلتس (IELTS) آكادميك و جنرال از دوشنبه مورخ 6/3/92 آغاز شد.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي مركز آزمون؛ دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام آزمون انگليسي آيلتس (IELTS) آكادميك و جنرال از روز دوشنبه مورخ 6/3/92 آغاز گرديد و تا روز شنبه 11/3/92 ادامه دارد.

اقبالي افزود: داوطلبان مي توانند با مراجعه به سايت الكترونيكي ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آن لاين خود اقدام نمايند. رئيس مركز آزمون درخصوص نحوه انصراف متقاضيان پس از ثبت نام قطعي گفت: متقاضيان آزمون آيلتس در نظر داشته باشند كه انصراف از شركت در اين آزمون بعد از ثبت نام قطعي امكان پذير نمي باشد، لذا به داوطلبان توصيه مي شود قبل از ثبت اينترنتي نام خود در اين آزمون از قطعيت جهت شركت در اين آزمون اطمينان حاصل نمايند.

 مشاور رياست دانشگاه آزاد اسلامي در ادامه تأكيد كرد: امكان تغيير ماژول از آكادميك به جنرال و يا بالعكس پس از ثبت نام قطعي امكان پذير نمي باشد. اقبالي در مورد زمان آزمون اين دوره گفت: آزمون آيلتس جنرال و آكادميك اين دوره در روز شنبه 1/4/92 برگزار خواهد شد و نتايج اين آزمون شنبه 15/4/92 در سايت results.ielts.org اعلام خواهد شد.

اقبالي در پايان گفت: علاقه مندان آزمون آيلتس مي توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاري هاي اين آزمون ها به سايت ielts.iauset.com مراجعه كنند و در صورت داشتن هرگونه سؤال يا ابهامي با ارسال ايميل به آدرس porsesh@azmoon.net و يا با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سايت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح نمايند تا كارشناسان ظرف كمتر از 24 ساعت به آن پاسخ گويند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.