پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به مازندران در شهرهای نوشهر و چالوس با حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سیدحسین میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به مازندران با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به عملیات اجرایی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری اظهار داشت: 14 پروژه در قالب بهسازی و آسفالت و همچنین احداث پل در راه‌های روستایی شهرستان‌های نوشهر و چالوس مصوب شد که با همت همه مسؤلان و دست‌اندرکاران با صرف هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت راه‌های مواصلاتی مازندران عنوان کرد: مازندران به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای، تعدد روستاها در آن زیاد بوده پس راه‌های ارتباطی این روستاها با مراکز شهرها دارای اهمیت خاصی است.

سیدعلی اسد خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 10 هزار و 112 کیلومتر راه‌های استان بیش از 7 هزار و 766 کیلومتر آن راه روستایی هستند.

وی به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: از آنجایی که یکی از اهداف سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به مازندران رفع محرومیت‌زدایی و آبادانی روستاهای شهرستان‌های نوشهر و چالوس بوده با توجه به مصوبات سفر ایشان بیش از یک هزار و 600 خانوار مناطق روستایی این دو شهرستان از نعمت یک راه ایمن و مناسب برخوردار شدند.

وی عنوان کرد: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی فیروزآباد، دزدبن - دلیر، دلم - حیرت، کندلوس، ناصرآباد - چتن، لرگان، سرکا، نیم‌ور و همچنین احداث پل‌های راه روستایی عزت، لش‌سر، گیل‌کلا، رزان، کنسدره و بین- برکن از جمله پروژه‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
برچسب ها: مازندران ، پروژه ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.