دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان خبرسازی يكي از سایت‌هاي خبري مبني بر تعيين گزینه نهایی ائتلاف سه‌گانه را کذب محض خواند و از پیگیری قانونی آن خبر داد.

حجت‌الاسلام "سید مهدی خاموشی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مورد روند فعاليت اعضاي ائتلاف سه گانه در آستانه انتخابات رياست جمهوري، اظهارداشت:  همانگونه که در خبرهاي بعد از جلسه روزگذشته یادآور شدم، با تاکید بزرگان روحانیت و تفاهم کامل و مشترک اعضا مقرر شد با توجه به آرایش سیاسی صحنه، هر سه نفر فعالیت‌های انتخاباتی خود را ادامه دهند.

وي افزود: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

دبير ائتلاف سه گانه اصولگرايان با انتقاد از عدم رعايت اخلاق رسانه‌اي از سوي برخي سايت‌هاي خبري اظهارداشت: خبرسازی يكي از سایت‌هاي خبري مبني بر تعيين گزینه نهایی ائتلاف سه گانه کذب محض است.

حجت‌الاسلام خاموشی گفت: اینگونه خبر سازی‌های ناشیانه کار کسانی است که از رقابت بازمانده‌اند و تلاش دارند با انحراف افکار عمومی فضای انتخابات را نا سالم جلوه دهند.

دبير ائتلاف سه گانه اصولگرايان خاطرنشان كرد: پیگرد و برخورد دستگاه‌های مسئول با این شبه رسانه‌ها ضروری است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاموشی ، ائتلاف ، خبر ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار