يک باندي که با جاسازي مواد مخدر و مشروبات الکلي در عروسک و سوء استفاده از تعاوني مسافر بري ها به پخش مواد و مشروبات الکلي در سرراسر کشور مي‌پرداختند، توسط پليس شناسايي و منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در پی اخباری مبنی بر این که یک باند بزرگ مواد مخدر و مشروبات الکلی با استفاده از اسباب بازی و عروسک در بسته های کارتونی از طریق تعاونی های مسافربری ها اقدام به پخش مواد مخدر و انواع مشروبات الکلی در سراسر کشور می کردند عوامل تخصصی حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را آغاز کرد.

در ابتدا ماموران به عوامل و پرسنل تعاونی های مسافربری آموزش های لازم در خصوص شناسایی بسته های نا متعارف و مشکوک را دادند.

به دنبال این موضوع دوم خرداد ماه حدود ساعت 10 یکی از کارکنان انبار تعاونی شرکت مسافربری غرب به ماموران اعلام کرد که شخصی با در دست داشتن یک بسته کارتونی برای انتقال آن به یکی از استان ها وارد تعاونی شد و من نیز در حالی که قصد باز کردن جعبه را داشتم متهم بسته را از من ربوده و بلافاصله از محل متواری شد.

ماموران کلانتری 209 ترمینال غرب با اخذ مشخصات ظاهری متهم بلافاصله به تعقیب وی پرداخته و توانستند آن را دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

با انتقال متهم در بازرسی از بسته طرح کارتونی دو عدد عروسک کشف شد که با پاره کردن آنان مقدار 84 گرم مواد مخدر از نوع شیشه در دو بسته جداگانه ضبط گردید .

رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب "سرگرد محمود مالمیر" با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم به نام مهدی 28 ساله پس از تشکیل پرونده جهت بررسی بیشتر و شناسایی سایر اعضای باند به پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انتقال داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار