نمایشگاه خانه مدرن جشنواره فرش و تابلوفرش از روز گذشته بر پا و تا 10 خرداد در برج میلاد ادامه دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛مدیر نمایشگاه خانه مدرن گفت :این نمایشگاه با وسعت 2000متر مربع در غالب70شرکت داخلی که شامل 43 شرکت مبلمان سرویس خواب بوفه نهارخوری مبلمان استیل و میزهای تلویزیونی و  27شرکت تولیدی فرش و تابلو فرشهای نفیس دستباف از قم ،تبریز، اصفهان و...از تولیدکنندگان صنعت مبلمان منزل و بافندگان فرش دستباف ایران و یک تولیدی لوستر و قاب آینه و شمعدان و صنایع گلیم بافی و جاجیم عشایری دور هم تولیدات خود را به رقابت و عرضه گذاشته اند .

امیرحسین ازگلی  افزود:این کار حاصل زحمت ماهها تلاش در اولین فصل 92 بوده که با همکاری مسئولین برج میلاد و مجوز اداره صنعت معدن و تجارت تهران و حمایت و پشتیبانی اتحادیه درودگران و مجمع امور صنفی و همچنین مرکز ملی فرش ایران که همیشه حامی تولید کنندگان این صنعت بوده است به ثمر نشسته است.

وی گفت: هدف از برگزاری این چنین نمایشگاهها و جشنواره ها در مکانهای پرمخاطب تهران شعاری است همیشگی جهت حفظ منافع مصرف کننده با حذف واسطه. که جهت کوتاه شدن مسیرهای پر پیچ و خم خریداران در فصول مختلف سال از مکانهای تولیدی و نمایشی محصولات جدید با تنوع بروز وحمایت از تولید کنندگان داخلی.

ازگلی در پایان گفت : این نمایشگاه از تاریخ 6 خرداد لغایت 10 خرداد از10صبح تا9 شب برای بازدید عموم دایر است .

انتهاي پيام/
برچسب ها: خانه ، مدرن ، فرش ، مبلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار