استاندار زنجان گفت: بیش از 500 طرح اقتصادی و عمرانی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد رئوفی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبار هزینه شده در پروژه‌های عمرانی استان 521 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار طرح‌های اقتصادی استان زنجان 4 هزار و 435 میلیارد تومان اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 230 طرح سرمایه‌گذاری تا پایان خردادماه سال جاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان اضافه کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده در طرح‌های سرمایه‌گذاری استان 4 هزار میلیارد تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه میزان اشتغالزایی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان زنجان 3 هزار و 438 نفر اعلام شده است، اضافه کرد: چهار فقره از این طرح‌ها طی خرداد‌ماه سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه 226 طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر 503 میلیارد تومان در استان زنجان بهره‌برداری می‌شود، ادامه داد: این طرح‌ها 2 هزار و 147 فرصت شغلی در استان ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه 369 پروژه عمرانی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: 33 فقره از پروژه‌های عمرانی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان شامل پروژه‌های شهری می‌شود.

*افتتاح 243 پروژه عمرانی در روستاهای استان زنجان

استاندار زنجان از افتتاح و بهره‌برداری 243 پروژه‌ عمرانی در روستاهای استان خبر داد و افزود: 93 مورد از پروژه‌ها‌ی عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر 465 میلیارد تومان در سایر بخش‌ها افتتاح می‌شود.
برچسب ها: زنجان ، استانداری ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.