مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: روزانه 20 کودک کار در مراکز بهزيستي پذيرش مي شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواد محمد قلی‌نیا در همایش تجلیل از مددکاران نمونه بهزیستی استان تهران در جمع خبرنگاران از ساماندهی کودکان کار از ابتدای تابستان امسال خبر داد و عنوان کرد:این طرح با کمی تأخیر و بعد از انتخابات صورت مي گيرد.
وي افزود :از آنجايي که جرای این طرح گام مهمی جهت ساماندهی کودکان کار است،دستگاه‌هایی چون نیروی انتظامی، شهرداری و حوزه اتباع خارجی همکاری لازم را در این زمینه اعلام کرده اند.
وي در خصوص شهریه‌های مهدهای کودک در سال جاری، اظهار داشت: روز گذشته دستورالعمل تعیین شهریه‌های مهدهای کودک از سوی بهزیستی مرکز به ما رسیده که بزودي کارگروه‌هایی در اين رابطه تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های مدنظر آیتم‌های متعددی را در جهت تعیین شهریه‌های مهدهای کودک در نظر می‌گیرند از جمله آیتم‌ها می‌توان به نوع درجه‌بندی‌ها مهدها، کیفیت خدمت‌رسانی، برنامه‌های آموزشی و ... اشاره کرد.

قلی‌نیا بنا داشت: در حال حاضر نمی‌توان رقم پیشنهادی شهریه‌ مهدهای کودک را اعلام کرد چرا که این موضوع باید در کارگروه‌های تخصصی بررسی و در نهایت اعلام شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهرانبا اشاره به  تخلفات مهدهای کودک طي ماهه گذشته افزود: بیشتر موارد شکايت از سوي خانواده ها در خصوص برخورد صاحبان مهدهای کودک بوده که  بهزیستی اقدامات لازم را انجام داده است.

وی گفت: خانواده‌ها می‌تواند از طریق سامانه پیامک 3000123 شکایات خود را اعلام کند و بهزیستی در کمترین زمان ممکن آن‌ها را پیگیری خواهد کرد./ف


برچسب ها: کودک ، کار ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار