رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک نیز در خصوص شیطنت زشت اماراتی موضع جدی خواهد گرفت.


محمد علی آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: جلسه ای را چند روز پیش برگزار کردیم که در آن تایید کردیم که می بایست مجمع تعیین شود.

وی ادامه داد: هر چند هنوز یکی از بندهای اساسنامه را IOC  به ما نداده است اما افشار زاده را مسئول کردیم و به وی ماموریت دادیم تا سفری داشته باشد و ظرف چند روز آینده مسئله را حل کند.

وی ادامه داد: 8 خرداد نیز در سن پترزبورگ جلسه ای است که این بند اساسنامه مورد بررسی قرار می گیرد و امیدواریم که حل شود و مشکلی نداشته باشیم و در هر حال در هر  دو صورت پاسخ دادن یا ندادن ما می خواهیم تا مجمع را برای تایید اساسنامه برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: انتخابات یک ماه تا یک ماه و 10 روز بعد از تصویب شدن برگزار خواهد شد.

علی آبادی ادامه داد: بعد از مجمع یک نسخه از اساسنامه برای IOC ارسال می کنیم و یک هفته هم IOC برای شکایت تامل می کند پس از تصویب اساسنامه طبق مفاد یک ماه قبل آن را به همه اعضا اعلام می کنیم که کسانی که می خواهند کاندید شوند بیایند.

وی افزود: هنوز نمی دانم ثبت نام کنم یا نه و این موضوعی است که به آینده مربوط می شود.

وی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک نیز در خصوص شیطنت اماراتی در بکار بردن نام جعلی خلیج عربي عنوان کرد: کمیته ملی المپیک  نیز در این خصوص موضع می گیرد اعتراضمان را به کمیته های ملی المپیک سایر کشورها ارسال می کنیم.

این گونه رفتارها را که دیدیم بسیار متاسف شدیم چرا که ما کشورهای همسایه وهمجوار و مسلمان باید دست به دست هم دهیم تا مقابل استکبار جهانی مقابله کنیم اما بعضا برخی از مسئولان کشورها خودشان را ارزان می فروشند و رفتاری می کنند که در شان کشور همسایه نیست./آق

برچسب ها: محمد ، علی ، آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار