نتایج نخستین فراخوان مسابقه سراسری قابهای بهشتی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، منصور احمدلو مدیر کل امورایثارگران شهرداری تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: فرهنگسرای رضوان با همکاری آژانس تصویرنت و حمایت اداره کل امورایثارگران شهرداری تهران مسابقه عکاسی سراسری با عنوان قابهای بهشتی را از  آخرین پنج شنبه سال 91 در بهشت زهرا (س) و سایر گلزار های شهداء برگزار کرد . 
وی تاکید کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه آخر هر سال گلزار شهدا در سراسر کشور میعادگاه خانواده های شهدا و یارانی است که حسن ختام سال خود را تجدید بیعت با شهیدان می دانند. 
مدیر کل امورایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد : به همین منظور تصمیم گرفته شد برای ثبت این لحظات به یاد ماندنی مسابقه ی عکاسی برگزار کنیم . 
وی افزود: خوشبختانه چند هزار عکس از سراسر کشور به ستاد برگزاری جشنواره ارسال شده و سوم خرداد ماه به برترین های این مسابقه جوایزی اهدا شد. 
احمدلو خاطر نشان کرد : هر کدام از تصاویر ارسالی حاوی پیام هایی از توسعه فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت را به همراه خود دارد. 
وی اضافه کرد: با این اقدام استعداد های خوب نهفته ای را در جامعه کشف کردیم که می تواند ناشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد. 
مدیر کل امورایثارگران شهرداری تهران گفت: در حال حاضر آثار برگزیدگان فراخوان قابهای بهشتی در فرهنگ سرای رضوان در قالب نمایشگاه عکس در معرض دید عموم قرار گرفته است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار