شهردار جیرفت گفت: بودجه سال جاری شهرداری حدود 40 میلیارد تومان دانست که 60 درصد آن برای فعالیت‌های عمرانی هزینه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران امان‌الله مختاری در حاشیه بازدید فرماندار از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری ، بودجه سال جاری شهرداری را حدود 40 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: 60 درصد این بودجه برای فعالیت‌های عمرانی و 40 درصد برای فعالیت‌های جاری هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس بودجه در نظر گرفته شده، چهار پروژه بسیار مهم و گره‌گشا در شهر جیرفت در حال اجرا است، افزود: باند دوم کنارگذر شرقی، کمربند ضلع شمالی، زیرگذر «حجربن‌عدی» و پارک بانوان پروژه‌های در دست اقدام هستند.

مختاری با اشاره به اینکه کمربند شمالی از پلیس راه تا جاده سد با 17 آبرو و دو پل سنگین احداث می‌شود، تصریح کرد: باند دوم کنارگذر شرقی نیز به طول 2.5 کیلومتر شامل سه خط رفت و سه خط برگشت است که در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار جیرفت با اشاره به اینکه این کمربند پنج متر رفوژ میانی و روشنایی نیز دارد، ابراز داشت: اعتبار این پروژه نیز 2 میلیارد تومان و شامل سه آبرو است که امیدواریم تا هفته دولت به اتمام برسد.

مختاری با بیان اینکه همه امکانات لازم برای فعالیت بی‌دغدغه مسئولان این پروژه و کارگران فراهم شده است، عنوان کرد: کنارگذر شرقی حدود 11 روز است که کلید خورده و 40 دستگاه هم‌اکنون مشغول فعالیت روی این کمربندی هستند تا هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی اذعان داشت: امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری و وحدت و همکاری همه مسئولان شهرستان به ویژه استانداری کرمان بتوانیم در سال جاری با بهره‌برداری از این چهار پروژه هدیه خوبی به شهروندان جیرفتی اعطا کنیم.

مختاری در زمینه آسفالت معابر سطح شهر بیان داشت: با توجه به گرانی قیر و مشکل سوخت در حال حاضر یک کارخانه آسفالت در شهر جیرفت غیرفعال شده است که امیدواریم با رفع این مشکل بتوانیم در این زمینه نیز فعالیت کرده و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهیم.
برچسب ها: شهرداری ، بودجه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.