فرد مسلحی که از درون کامیون خود به صورت بی‌هدف به سوی رهگذران تیراندازی کرده و یک نفر را کشت، عضو تفنگداران نیروی دریایی آمریکا بود. در این حادثه 5 نفر دیگر شامل کلانتر منطقه کونچو در تگزاس زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس ، به گفته مقامات پلیس تگزاس فرد مهاجم نیز در جریان تعقیب و گریز پلیسی کشته شد.اداره بهداشت عمومی تگزاس اعلام کرد فرد مهاجم استبان جی اسمیت نام داشت که در پایگاه تفنگداران دریایی در شمال کارولینا مستقر بود.
در جستجوهای به عمل آمده یک تفنگ تهاجمی، یک قبضه سلاح کمری و صدها گلوله از کامیون این مرد 23 ساله کشف شد. فرد کشته شده یک زن 41 ساله بود که درون  اتومبیلش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
تیراندازی‌های دسته‌جمعی تبدیل به یکی از معضلات کنونی جامعه آمریکایی شده است. در چهاردهم دسامبر 2012، 26 نفر، شامل 20 دانش‌آموز و 6 نفر از کارکنان دبستان سندی‌هوک، در نیوتاون به دنبال تیراندازی جوانی مسلح کشته شدند.
اگرچه بخش اعظمی از مردم آمریکا و برخی از سیاستمداران این کشور خواهان اعمال محدودیت بر استفاده از سلاح هستند اما لابی قدرتمند مالکین سلاح در آمریکا تاکنون مانع از انجام این کار شده و به صراحت اعلام کرده که در برابر هر نوع تلاشی برای محدودیت حمل و نقل و مالکیت سلاح ایستادگی خواهد کرد.











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار