در این نشست جلیلی به دلیل زاویه معکوس خود با راهبردهای جهانی غرب و تشبیه مقاومت به یک ظرفیت عظیم برای قدرت ایران، همچنین تسلط بر دیپلماسی منطقه ای مخالف با آمریکا و اسرائیل، یک خطر بالقوه برای متّحدان غربی و منطقه ای به شمار آورده شد و طرح ترور مشترک رسانه ای وی با چند تاکتیک همزمان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران از رویداد  به نقل از یک منبع آگاه ، طی هفته گذشته نشست محرمانه برخی از فتنه گرانی که در سال 88 به خارج کشور گریخته اند، به همراه عوامل ضد انقلاب چون نوری زاده و چهره های دیگر، همچنین سران سازمان منافقین و مسئولین رسانه های فارسی زبان بیگانه با محوریت تخریب سعید جلیلی در واشنگتن برگزار شده است.


محوریت این جلسه طراحی و گام بندی یک عملیات پیچیده رسانه ای، برای تخریب کاریزمای سیاسی و انتخاباتی سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان بوده است.

 


در این جلسه نمایندگان سرویس های جاسوسی و ضد جاسوسی و همچنین سایر معارضین در منطقه از جمله فردی از گروه پژاک و نماینده تجزیه طلبان نیز حضور داشته و توافقاتی را برای یک عملیات روانی گسترده و همه جانبه علیه سعید جلیلی به تصویب رسانده اند.

این توافق درحالی صورت می پذیرد که جلیلی بعنوان نماینده گفتمان امام و رهبری در عرصه سیاست شناخته شده و از استقبال عمومی قابل ملاحظه ای در عرصه رقابت ها برخودار می باشد.

 


در این نشست جلیلی به دلیل زاویه معکوس خود با راهبردهای جهانی غرب و تشبیه مقاومت به یک ظرفیت عظیم برای قدرت ایران، همچنین تسلط بر دیپلماسی منطقه ای مخالف با آمریکا و اسرائیل، یک خطر بالقوه برای متحدان غربی و منطقه ای به شمار آورده شد و طرح ترور مشترک رسانه ای وی با چند تاکتیک همزمان در دستور کار قرار گرفت.

 یکی از نمایندگان سرویس های جاسوسی نزدیک به رژیم صهیونیستی در این جلسه با اشاره به اینکه جلیلی بدترین گزینه برای ماست، تاکید کرد شرایط بحرانی هلال شیعی و منطقه به زیان غرب با حضور وی تداوم خواهد یافت، به خصوص که عدم سازش کاری این فرد نزدیک به رهبر ایران نیز سالهاست برای غرب به اثبات رسیده است؛ همچنین با توجه به اینکه فرصت کمی برای مهار کردن شتاب استراتژیک ایران در حوزه های مختلف وجود دارد، باید تمام توان خود را برای تشکیل یک ائتلاف ضربتی در خارج کشور به منظور حذف او صورت دهیم در غیر این صورت تبعات جبران ناپذیری را برای واشنگتن و اروپا و همچنین رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار