کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: حرکت عمومي دولت بايد بر اساس انديشه‌هاي نرم افزاري اسلامي باشد و از اقدامات کورکورانه بپرهيزد.

به گزاش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "غلامعلي حداد عادل" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در مراسمي که به مناسبت رونمايي از برنامه‌هاي اقتصادي سياسي و فرهنگي عصر امروز( دوشنبه 6 خرداد) برگزار شد، اظهارداشت: از دو سال و نيم پيش پژوهشو تدوين اين مجموعه برنامه را با عنوان گفتمان انقلاب اسلامي آغاز کرده است. 

وي ادامه داد: اساس کار اين مجموعه استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري براي اداره کشور است و همانطور که در قانون اساسي نيز موضوع سياست‌هاي کلي بر عهده رهبر انقلاب قرار داده شده و ايشان بخشي از اين کار را به مجمع تشخيص مصلحت نظام واگذار کرده‌اند.

حداد عادل افزود: انقلاب اسلامي کودتا نبود که با حمله جماعتي از افسران در دهه 60 از بين برود چرا که داراي جهان بيني اسلامي و انقلابي و مبتني بر معارف الهي و قرآني بوده است. 

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: امام راحل دست پرورده مکتب انقلاب اسلامي بودند و امروز نيز رهبر معظم انقلاب نماينده بارز و تبيين کننده درجه اول اين مکتب هستند. 

وي افزود: يکبار در خدمت مقام معظم رهبري بودم و صحبت از افرادي بود که با انقلاب همراه بودند اما در ميانه راه دچار انحراف و توقف شده و راه ديگري در پيش گرفتند. 

عضو ائتلاف پيشرفت اظهار داشت: علت اين نوع کج روي‌ها عدم درک عميق و درست از جهان بيني اسلامي و انقلابي است.

 حداد عادل افزود: داشتن درک درست از مباني اسلام و انقلاب براي مسئولين نظام بسيار ضروري است. 

 کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود هر کسي که در ايران به مقام رياست جمهوري مي رسد انديش هايش بايد از لحاظ اسلامي و مکتبي همسو با انديشه هاي رهبري باشد. 

وي ادامه داد: رئيس جمهور آينده ايران نبايد در تفکرات اسلامي با تفکر رهبري زاويه داشته باشد چرا که اين امر در ساختار کشور مشکل ايجاد خواهد کرد. 

حداد عادل گفت: تعيين سياست کلي در کشور با مقام معظم رهبري است، لذا دولت بايد اين سياست‌ها را همسو آنچه که رهبري تبيين مي‌کند قرار دهد چراکه در غير اين صورت اثر منفي خواهد داشت. 

اين عضو ائتلاف پيشرفت با اشاره به برنامه‌اي که به همت انديشکده "تا دولت اسلامي" تهيه شده است گفت: اين مجموعه برنامه مبتني بر تبيين رهبري از اسلام است و ان شاء الله اگر پيروز انتخابات شوم آنها را مورد استفاده قرار خواهم داد. 

حداد عادل افزود: در 24 سال اخير يک سند چشم انداز سياست هاي ابلاغي و بطور کلي فرمايشات مقام معظم رهبري در کشور وجود دارد و آنچه که مهم است اين است که ما با محبتي که به رهبري داريم ديدگاههاي ايشان را با معرفت تکميل کنيم. 

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: ما علاوه بر محبت به رهبري بايد نسبت به تفکرات ايشان معرفت نيز داشته باشيم و آنها را در برنامه‌هاي خود عملي کنيم. 

وي افزود: با معرفت و عمل به تفکرات رهبري بايد فاصله ميان رهنمودهاي رهبر انقلاب تا برنامه‌هاي اجرايي را پر کرده و روي آنها پلي بزنيم. 

عضو ائتلاف پيشرفت تصريح کرد: دولت علاوه بر قدرت اجرايي و مديريتي بايد مجهز به انديشه‌ها و سياست‌هايي باشد که از اسلام نشأت گرفته است. 

وي افزود: دولت‌ها و دولت يازدهم بايد هر چه بيشتر تصدي گري خود را بر حوزه‌هايي که لازم نيست کم کرده و آنها را به مردم واگذار کنند.

حداد عادل تصريح كرد: دولت بايد بار سنگين تصدي گري را از دوش خود بردارد و سراغ سياست گذاري صحيح نظارت، هدايت و هماهنگي برود. 

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: دولت آينده نبايد کورکورانه عمل کند بلکه بايد چراغ به دست حرکت کرده و هدفش مشخص باشد.

عضو ائتلاف پيشرفت تصريح كرد: دولت نبايد انفعالي عمل کند و حرکت عمومي‌اش بايد بر اساس انديشه‌هاي نرم افزاري اسلامي باشد. 

كانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري در پايان از همه متخصصان  و نخبگاني که در تهيه برنامه‌هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي وي تلاش کرده‌اند قدرداني کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، پژوهش ، افسران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار