فرماندار قم با اشاره به این مطلب که انتخابات یکی از مظاهر اصلی حماسه سیاسی است گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه به خوبی جا افتاده است و حضور حداکثری مردم در صحنه، اقتدار این گفتمان در سطح جهان را استمرار خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، اسماعیل زارعی کوشا به وضعیت رو به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی در سطح منطقه به خوبی جا افتاده است و حضور حداکثری مردم در صحنه، اقتدار این گفتمان در سطح جهان را استمرار خواهد بخشید.

وی با اشاره به عنوان انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری، برگزاری انتخابات پر شور را یکی از مظاهر اصلی حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو موجب ایجاد نشاط و امید در بین دوستان انقلاب اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

فرماندار قم به تشدید تحریم‌ها از سوی دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمن با تشدید تحریم‌های اعمال شده بر نظام جمهوری اسلامی، توان خود را بر روی اقتصاد متمرکز کرده است تا مردم را از ادامه مسیری که در پیش گرفته‌اند مایوس کنند./س

برچسب ها: قم ، حضور ، حداکثری ، گفتمان ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.