شل مروين:

رکابزنان ایرانی خوب کار کردند چون کوهستان رو هستند/مرحله پنجم سخت ترین مسیر مسابقات را داشت

ناظر فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (VCI) گفت: در مرحله پنجم که سخت ترین مسیر این تور بین المللی بود، رکابزنان ایرانی توانستند این مسیر را رکاب بزنند و نشان دادند رکابزنان کوهستان هستند.

مارتین شل مروین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله پنجم تور بین المللی ایران (آذربایجان ) در مسیر نیمه کوهستان واقع شده بود که سخت ترین مسیر این رقابت ها بود و در انتها بهترین رکابزنان مشخص شدند.

وی افزود: در این مرحله رکابزنان ایرانی تیم پتروشیمی نشان دادند که دوچرخه سواران قابل در مسیرهای کوهستان هستند که در انتها قادر میزبان صاحب پیراهن طلایی و بهترین رکابزنان آسیا و کوهستان در مسیر 192کیلومتر شد.

ناظر فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ( VCI) در خصوص آنکه رکابزن جمهوری چک با 12 دقیقه تأخیر به مسیر پایان رسید خاطر نشان کرد: کانکوفسکی رکابزن جمهوری چک در مرحله اول تا چهارم توانست نفر اول این مراحل بشود و حتی پیراهن طلایی را از آن خود کند ولی در مرحله پنجم به خاطر سختی مسیر و کوهستانی بود نتوانست خوب عمل کند و همین امر باعث شد این دوچرخه سوار با 12 دقیقه تأخیر نفر 49 شود و همین باعث شد قهرمانی تیم پتروشیمی را مسجل کند و تیم پتروشیمی دیگر هیچ نگرانی نداشته باشد.

شل مروين در پایان خاطر نشان کرد: تور بین المللی ایران( آذربایجان ) از لحاظ برگزاری و مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و در اولین فرصت به مسئولان ارشد فدراسیون جهانی دوچرخه سواری شایستگی ایران را در برگزاری این تور اعلام خواهم کرد./مح

 


برچسب ها: رکابزنان ، مسیر ، تاخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار