غلامعلی اکبر آبادی گفت: قصد داریم برای آمادگی بالا جهت حضور در المپیک ناچینگ یک اردوی برون مرزی داشته باشیم.

غلامعلی اکبر آبادی سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: تیم را برای مسابقات المپیک ناچینگ چین که 25 تیر سال جاری در این کشور برگزار خواهد شد آماده می کنیم و تاکنون 4 اردو را پشت سر گذاشته ایم و در نظر داریم یک اردوی برون مرزی نیز در میان این اردوها داشته باشیم تمایل ما بیشتر به شرق آسیا که عمده ترین حریفان ما از این منطقه هستند ولی احتمال دارد در اروپا هم اردو داشته باشیم.

وی تصریح کرد: به دلیل حضور نوجوانان در امتحانات پایان سال 40  روز اردوها تعطیل است و اردوی پنجم را از 21 خرداد در شهر سبزوار آغاز خواهیم کرد.

اکبر آبادی در ادامه گفت: در نخستین اردو 100 بازیکن از سراسر کشور به اردو دعوت شدند که از این تعداد 26 نفر در اردوی بعدی حضور خواهند داشت و طی این اردوها در پایان تمرینات 16 نفر انتخاب و به المپیک چین اعزام خواهند شد.

وی اشاره کرد: این دومین دوره برگزاری این رقابت هاست ولی ما برای اولین بار اعزام می شویم  از هم اکنون نمی توان گفت چه نتایجی بدست خواهیم آورد باید قرعه کشی شود و بعد ببینیم با چه تیم هایی هم گروه خواهیم شد.

اکبر آبادی گفت: نوجوانانی در شرایط خوبی به سر می برند و با انگیزه تمرینات خود را دنبال می کنند و ما امیدواریم نتیجه کار را دراین رقابت ها با موفقیت بدست آوریم.

وی اضافه کرد: سطح کیفی المپیک خیلی بالاست و باید با قدرت ظاهر شدیم و قابلیت ها و پتانسیل خود را طوفانی نشان دهیم.

اکبر آبادی عنوان کرد: به هر حال با و جود فرصت اندک برای آغاز این رقابت ها ما محکم و استوار تمرینات را دنبال می کنیم.

وی در خصوص کاسترلو و سکانداری در تیم ملی بزرگسالان گفت: وی را به اندازه کافی نمی شناسم و با او تاکنون کار نکرده ام و با صحبت هایی که با بازیکنانی که در اردوها حضور دارند داشته ایم آنها موافق کارهای وی هستند و تاکنون عملکرد قابل قبولی ارائه کرده است و من امیدوارم رافائل کاسترلو انسجام لازم را برای تیم ملی بیاورد و تیم با قدرت در مسابقات آسیائی ظاهر شود.

اکبر آبادی درباره انتخاب نفرات برای اردوهای تیم ملی گفت: وی نزدیک به 11-10 بازیکن را از تیم ثامن الحجج سبزوار به تیم ملی دعوت کرده است این تصمیم سرمربی است و باید به نظر وی احترام گذاشت.

وی گفت: در گذشته نیز برای تیم ملی تعداد زیادی بازیکن به عنوان مثال از اصفهان دعوت می شد واین یک معضل برای هندبال است و فدراسیون باید کاری کند  تا از دیگر استانها نیز دعوت شوند و منوط به استان خاصی نباشد.

اکبر آبادی تاکید کرد:  ما در تیم ملی  از 16 استان بازیکن دعوت کرده ایم البته هماهنگی آنها کمی برایمان سخت است ولی تاثیرات مثبت آنرا در آینده شاهد خواهیم بود.

 وی  در ادامه گفت: بنده متولد استان مرکزی هستم و بالای 40 سال است که مربیگری هندبال می کنم ودر این مدت در اراک نیز به این کار پرداخته ام.

اکبر آبادی گفت: سال گذشته سرمربی صبای اراک بودم و با این تیم قهرمان رقابت های دسته یک شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم.

وی اظهار  کرد: استان مرکزی از قطب های هندبال ایران است و هندبالیست های زیادی از این منطقه دررده های مختلف تیم های ملی و باشگاهی حضور دارند  و فعال هستند.

اکبر آبادی در پایان خاطر نشان کرد: هپکوی اراک نیز سالهاست در رقابت های لیگ برتر به میدان می رود  و جز تیم های میانه جدولی است و از رقبای قدر برای سایر تیم هاست که امیدوارم سالها در این مسابقات حضور داشته باشد و افتخار اراک باشد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار