سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان خاوران و مصدوم شدن 8 تن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: صبح امروز ساعت 8.25 سازمان آتش نشانی از طریق منزل مسکونی در خیابان خاوران خیابان خواجه کرمانی مطلع شد.

وی ادامه داد: بلافاصله 12 ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند این حریق در طبقه همکف منزل مسکونی دو طبقه رخ داد که این مکان به کارگاه کیفی و کفش تبدیل شده بود و کاملاً شعله ور بود همچنین در مجاورت این کارگاه یک انبار 25 متری کاغذ و مقوا نیز با سرایت شعله های آتش دچار طعمه حریق شد.

ملکی ادامه داد:تعدادی از ساکنان این ساختمان در طبقات محبوس شده بود که توسط نیروهای آتش نشان 7 زن و کودک از میان شعله های آتش نجات یافتند ولی متاسفانه مرد 62 ساله ای که مالک کارگاه بود از ناحیه سر و صورت و دست دچار سوختگی شدید شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد علت حادثه نیز تخلیه بنزین در کنار اجاق گاز روشن بود عملیات اطفای حریق در ساعت 9.40 دقیقه به پایان رسید.

*انتقال مصدوم به بیمارستان مطهری

سخنگوی اورژانس نیز درباره حادثه آتش سوزی صبح امروز در خیابان خاوران به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: اورژانس تهران بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از اقدامات اولیه درمانی مرد 62 ساله را که دچار سوختگی شديد شده بود به بیمارستان مطهری انتقال دادند.
تاکنون از حال مصدوم خبری ارسال نشده است./ز

برچسب ها: مصدوم ، آتش سوزی ، خاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار