مديرعامل شركت دخانيات ايران گفت: افزايش توليد شركت در ماههاي فروردين و ارديبهشت امسال در كنار تامين نياز داخل در راستاي توسعه صادرات است .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛ از شركت دخانيات ايران ؛ «معصوم نجفيان» با اعلام اين خبر، افزود : همگامي و همدلي بخش تامين و توليد و زحمات كاركنان شريف شركت دخانيات در دو ماه اول سال جاري  نشان داد كه مي توانيم ظرفيتهاي خالي شركت را با برنامه ريزي و در چارچوب يك سياست هدفمند توليدي تكميل نماييم .

وي در ادامه تصريح كرد : امروز بازار مصرف محصولات دخاني بازار پيچيده و خاصي است كه اگر با برنامه ريزي و هدفمند و با توليدات با كيفيت  در قبال آن تصميم گيري نكنيم  به راحتي سهم خود را از دست خواهيم داد.

به گفته نجفيان؛ براي دستيابي به اهداف بلند اين بنگاه بزرگ اقتصادي كارآمد توجه به دانش محوري، تثبيت مديريت كارآمد و ارتقاء كمي و كيفي محصولات با رقابت پذيري از اهميت ويژه اي برخوردار است.

مديرعامل شركت دخانيات ايران با بيان اينكه ارتقاء كميت و كيفيت محصول  و رقابت پذيري در بنگاه هاي اقتصادي زمينه حضور در بازارهاي جهاني است تاكيد كرد : يكي از اهداف مهم و اساسي  رسيدن توليدات به استانداردهاي صادراتي است و اين مهم در اقتصاد در چارچوب  دانايي محوري در توليد امكان پذير است بنابراين بايد در اقتصاد دانايي محور توليد و بهره برداري از دانش در بخش وسيعي از رشد و اقتصادي و ايجاد ثروت بنگاه سهيم شود.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود امر آموزش و ارتقا سطح علمي كاركنان را نيز مهم خواند و گفت : با ارتقاء سيستم آموزش نظام توليدي بنگاه هاي اقتصادي مي توان ضمن بهبود كيفيت محصولات توليدي، زمينه تداوم توليد و ايجاد فرصت هاي شغلي مناسب را فراهم كرد كه خوشبختانه اين پتانسيل به صورت گسترده در شركت دخانيات وجود دارد .

مديرعامل شركت دخانيات ايران در پايان گفت: در بحث آموزش بايد مسائلي همچون نحوه صحيح توليد، نحوه شناسايي و شناخت نياز بازار، مديريت فروش و هدايت سرمايه  مطرح شود تا بتوان توليد را به نحو مناسبي بهبود بخشيد و موجب بالا رفتن كيفيت محصولات تداوم توليد و ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار