امیری: قلعه نوعی لیست بازیکنان مورد نظرش را ارائه داده است / حمودی برای تمدید قرارداد به استقلال دعوت شد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: قلعه نوعی لیست بازیکنان مورد نظرش را برای فصل آینده ارائه داده است.

علي امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: قلعه نوعی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را برای فصل آینده به ما داده است. من منتظر فتح اله زاده هستم تا با اجازه مدیر عامل بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم.

وی ادامه داد: با بازیکنانی که در لیست مد نظر قلعه نوعی بودند مذاکرات تلفنی داشتیم. مذاکرات نهایی با بازیکنان را بعد از حضور فتح اله زاده انجام خواهیم داد.

امیری در مورد حضور رحمتی در تیم استقلال و پیشنهاد 7 میلیاردی اش تصریح کرد: از نزدیک پیشنهادهای نجومی را که طرف تیم های مختلف به رحمتی می شود رصد می کنیم. من دوستی نزدیکی با وی دارم. رحمتی تمایل دارد که در تیم استقلال بماند.

معاون باشگاه استقلال اذعان داشت: رحمتی یکی از بزرگان استقلال است و در نقل و انتقالات به ما کمک می کند. هواداران نگران نباشند. رحمتی حتما در استقلال ماندگار خواهد شد.

وی در مورد جواد نکونام افزود: نکونام دیروز قبل از پروازش به دبی در فرودگاه با من تماس گرفت و گفت: تنها مشکلم پرداخت قسط دومی است که به باشگاه اوساسونا بدهکارم. اگر مشکل مالی ام حل شود برای ماندن در استقلال مانعی نمی بینم.

معاون باشگاه استقلال در مورد پیشنهاد چند میلیاردی چند باشگاه داخلی به نکونام تصریح کرد: اطلاعی از پیشنهادهای میلیاردی به نکونام ندارم.

در مورد قلعه نوعی نیز افزود: مشکلی با شرط قلعه نوعی نداریم. با حمایت اعضای هیئت مدیره و وزیر ورزش سعی خواهیم کرد تا این امر را محقق کنیم.


امیري خاطرنشان کرد: جوسازی های زیادی علیه استقلال کردند، اما استقلال در شرایط خوبی به سر می برد از دیروز مذاکرات را با بازیکنان فصل گذشته برای تمدید قراردادشان آغاز کرديم.

گفتنی است: علی حمودی اولین بازیکنی است که از طرف مسئولان استقلال برای مذاکره و تمدید قرارداد به باشگاه استقلال دعوت شده است./آق

برچسب ها: امیری ، حمودی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار