سرپرست مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی گفت: بنا به درخواست فیلمسازان فیلم کوتاه مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه تسنیم تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، یوسف امینی اظهار داشت: به دلیل استقبال گسترده و درخواست‌های فیلمسازان و تهیه کنندگان از  سراسر کشور مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم تسنیم تا 31 خرداد ماه تمدید شد.

 وی ادامه داد: جشنواره ملی فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس قرآنی با رویکرد ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین ارتقا سطح کیفی و محتوایی آثار هنری توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی و مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی در مرداد ماه سال 1392 در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 امینی تاکید کرد: تاکنون 510 اثر شامل فیلم‌نامه و عکس به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه تسنیم ارسال شده است.

 وی با اشاره به کمیته‌های هفت‌گانه این جشنواره افزود: هفت کمیته یاد شده در بیست و چهارم مرداد ماه میزبان علاقه‌مندان به این هنر در مراسم اختتامیه هستند.

 امینی ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای قرآنی را از اهداف برپایی این جشنواره خواند و گفت: استفاده از ظرفیت هنر فیلمسازی برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی، ایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقا سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت، فراهم آوردن بستری مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای جوان در عرصه دینی، قرآن و معارف اهل بیت (ع) و مقابله با ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن با ارائه‌ تولیدات سینمایی با مضامین قرآن و عترت از دیگر اهداف است.

 سرپرست مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان‌رضوی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام تا پایان خرداد ماه فرصت دارند از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir اقدام کنندب/.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.