رئيس کميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به بررسي شکايت نمايندگان از رئيس‌جمهور براي سفر پرهزينه سال گذشته به نيويورک گفت: شکایت نمايندگان مجلس در کميسيون اصل 90 بررسی و نهایی شده و گزارش آن آماده قرائت درصحن است.

"محمدعلي پور‌مختار نماينده مردم کبودر آهنگ، بهار و لالجين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح شكايت برخي نمايندگان از احمدي‌نژاد براي سفر پرهزينه به نيويورک گفت: تعدادي از نمايندگان مجلس شکايتي نسبت به سفر پرهزينه رئيس‌جمهور به نيويورک داشتند که اين مهم به کميسيون اصل 90 ارجاع شد.
 
وي در ادامه افزود: حضور تعداد بسيار زياد همراه با احمدي‌نژاد در سفر به نيويورك که بسیاری از آنان خانواده و اقوام مسئولان دولتی بودند، ضروري نبوده و تنها موجب تحميل هزينه‌هاي زيادي به بيت‌المال شد.
 
پورمختار تاکيد کرد: شکایت نمايندگان مجلس در اين کميسيون بررسی و نهایی شده و گزارش آن آماده قرائت درصحن است اين در حالي است که اگر اين مسئله بعنوان تخلف براي كميسيون مشخص شود قطعا به قوه قضاییه ارجاع خواهد شد.
 
رئيس کميسيون اصل 90 مجلس در پايان خاطر نشان کرد: پاسخ دولت به کمیسیون اصل 90 درخصوص همراهی ۱۲۵ نفر همراه رئيس جمهور در سفر به نيويورک قانع کننده نبوده است.
 
گفتنی است در سفر سال گذشته رئيس‌جمهور به نيويورك براي حضور در مجمع عمومي سازمان ملل ، 125 نفر احمدي‌نژاد را همراهي مي‌كردند كه اكثر اين افراد اعضاي خانواده‌هاي مسئولان بودند كه همين موضوع موجب شكايت نمايندگان مجلس به كميسيون اصل 90 شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دولت ، نیویورک ، شکایت ، اصل نود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار