ارتباط خوب نماینده رویانیان و نماینده دایی

در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور افراد جدیدی به عنوان سرپرست پرسپولیس مطرح می شود به نظر می رسد سعید شیرینی در این پست باقي بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک منابع غیر رسمی، در روزهای گذشته مبنی بر تعیین سرپرست در پرسپولیس مطرح شده بود این صحبت ها پس از جلسه چندی پیش رویانیان با کمیته فنی شدت بیشتری گرفت ولی حالا از شواهد و قراین اینگونه بر می آید که سعید شیرینی به عنوان سرپرست به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سعید شیرینی و بهمن دهقان به اتفاق یکدیگر کارها را دنبال می کنند مهم ترین اقدامات آنها هم مربوط به مذاکره با بازیکنان می شود که قرار است ترکیب فصل آینده پرسپولیس را تشکیل بدهند.

 این دو را بسیاری مواقع کنار یکدیگر می توان دید که آخرین مورد آن، امروز در درفشی فر بود آنها در واقع نمایندگان رویانیان و علی دایی هستند به گفته شاهدان عینی آنچه مشهود است رابطه بسیار خوبي دارند به نظر می رسد این ارتباط را می توان به نوعی به معنای باقی ماندن سعید شیرینی  در پست سرپرستی تلقی کرد. البته کادر فنی و سرپرستی هنوز به شکل رسمی معرفی نشده اند اما اگر همین ارتباط با دایی برقرار شود به نظر نمی رسد بحثی هم در این ارتباط به وجود آید./آق

برچسب ها: در ، شرایطی ، که ، طی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار