13 خوزستانی به اردوی تیم‌های ملی كشتي فرنگی و آزاد نوجوانان فراخوانده شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 11 کشتی‌گیر و یک مربی خوزستانی از سوی فدراسیون کشتی به اردوی تیم‌ملی فرنگی نوجوانان که از 10 تا 23 خرداد ماه در خانه کشتی شماره دو تهران برپا می شود، دعوت شدند. این اردو جهت انتخاب تیم‌ملی نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

 

بر اين اساس در وزن 42 کیلوگرم بهنام عبدولی و پویا ناصرپور (اندیمشک)، در وزن 46 کیلوگرم محمد سلطانی‌منفرد(اهواز)، در وزن 50 کیلوگرم امین قلاوند (اندیمشک)، در وزن 54 کیلوگرم محمد مراد الیاسی(اندیمشک)، در وزن 58 کیلوگرم شاهین ناصرپور(اندیمشک)، در وزن 63 کیلوگرم حسين اسدی(ایذه)، در وزن 73 کیلوگرم آرمان علیزاده (اندیمشک)، در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند(اندیمشک) و امیر آدیم (مسجدسلیمان) و در وزن 100 کیلوگرم شاهین اسدی(مسجدسلیمان) به عنوان کشتی‌گیر و سیامک قیطاسی(اندیمشک) به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

 

همچنین اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان از هفتم خردادماه در خانه کشتی شماره دو تهران آغاز و تا 20 خردادماه نیز ادامه خواهد داشت که جمال عبادی در وزن 58 کیلوگرم از امیدیه از سوی کادر فنی تیم‌ملی به آن دعوت شده است. عبادی در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان مقام نخست وزن 58 کیلوگرم را به دست آورد./س
برچسب ها: دعوت ، فرنگی کار ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.