مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از برگزاری مسابقات سراسری جامعه القرآن در این استان خبر داد.

حسین گنجی، در نشست شورای توسعه فعالیت های قرآنی استان چهارمحال و بختیاری افزود: استان چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان امسال میزبان مسابقات قرآنی جامعه القرآن قم می باشد.
وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور بیش از 200 نفر از فعالان قرآنی کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
گنجی اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات جامعه القرآن کریم با حضور حافظان و قاریان قرآن در طول ماه مبارک رمضان اجرایی می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این دوره از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل در سطح این استان برگزار می شود.
وی افزود: این مسابقات در بصیرت بخشی قرآنی به جامعه نقش مهمی دارد و برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات جامعه القرآن در استان چهارمحال و بختیاری فرصت مطلوبی برای بهره گیری از این ظرفیت عظیم قرآنی است که همکاری مطلوب همه دستگاه ها در تحقق این امر مهم نقش اساسی دارد.
گنجی، ترغیب فعالان قرآنی استان چهارمحال و بختیاری، اشاعه و تعمیق فعالیت ها و آموزه های قرآنی در سطح جامعه و شناسایی فرصت ها را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات در این استان دانست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، برگزاری جلسات قرآنی عمومی با حضور علم الهدی، برگزاری کلاس های تخصصی، آموزشی و همچنین برگزاری نشست های شبی با قرآن را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در زمان حضور قاریان و حافظان در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.