مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور با نشاط مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و خلق حماسه سیاسی را مصونیت بخش و خنثی کننده توطئه های دشمن دانست.

سردار یداله جوانی، در آیین گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی با حضور و خانواده های کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به خدا توکل کردند و حماسه بزرگ نیز در پرتو توکل بر خدا خلق می شود.
وی افزود: برای خلق حماسه، ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی لازم است و خداوند نیز در قرآن به مسلمانان بشارت داده است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا نیز وی را یاری و نصرت می دهد.
سردار جوانی اظهار داشت: باورهای دینی و الهی رزمندگان اسلام بود که معادلات و محاسبات دشمن بعثی را در تمامی صحنه های دفاع مقدس برهم زد.
مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تبیین شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: ملت ایران با خلق این دو حماسه عظیم، بار دیگر خط باطل بر اهداف دشمنان انقلاب خواهند کشید.
وی یادآور شد: ملت ایران در عصر کنونی به خود افتخار می کند که با وجود تحریم های ناجوانمردانه، به پیشرفت ها و دستاوردهای گوناگون دست یافته است و این پیشرفت را مرهون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دفاع مقدس می داند.
سردار جوانی افزود: دشمن، توان حمله نظامی به ایران را ندارد و از همین روی در صدد است با شیوه های دیگر تخریبی نظیر: جنگ رسانه ای، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی، ملت و نظام را به چالش بکشد.
مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صحنه انتخابات را مهم دانست و گفت: دشمن در صدد است از فرصت انتخابات به نفع خود سوء استفاده کند ولی این توطئه نیز با حضور مردم با بصیرت در صحنه دفاع از دستاوردهای نظام، خنثی می شود./س
برچسب ها: حضور ، مردم ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.