"شيرين عبادي" مزدور وابسته به دستگاههاي اطلاعاتي غربي و صهيونيستي که به دليل خوش رقصي هايش تحت لواي دفاع از "حقوق بشر" (!) جايزه به اصطلاح "صلح نوبل" را از اربابان غربي‌اش دريافت کرده بود اينک در جريان سفري به ترکيه پيرامون بحران سوريه و همچنين کشورمان به لفاظي‌هايي پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه زمان، عبادي در مصاحبه با خبرنگار روزنامه "زمان" چاپ ترکيه به طرح ادعاهايي واهي همراستا با اربابان غربي اش پيرامون دولت "بشار اسد" رييس جمهور سوريه پرداخته است.

وي در اين باره مدعي شده که دولت سوريه بدون حمايت کشورمان نمي تواند با تروريست هاي سوري مقابله نمايد (!) اين در حاليست که مقامات دولتي سوريه و ايران بارها تاکيد کرده اند که ملت و دولت سوريه از توان لازم براي پاکسازي تروريست هاي داخل آن کشور برخوردارند و نيازي به حمايت کشورهاي ديگر ندارند. 

عبادي در ادامه اين مصاحبه از قدرتهاي غربي خواستار شد تا دولت و ملت ايران را با حربه دفاع از "حقوق بشر" تحت فشار قرار دهند. اين مزدور وابسته به دستگاههاي اطلاعاتي غربي و صهيونيستي که پيش تر خيانتش هايش به ملت ايران ثابت شده است در ادامه با ناديده گرفتن "حق مسلم هسته اي" ايران مدعي شد که "ايران مي بايستي براي جلوگيري از تشديد تحريم ها غني سازي اورانيوم را متوقف سازد و از برنامه هسته اي اش عقب نشيني کند (!)" عبادي در حالي چنين گستاخانه از ناديده گرفتن برنامه هسته اي کشورمان سخن مي گويد که هنوز ياد و خاطره شهادت دانشمندان هسته اي ايراني توسط مزدوران ضد انقلاب و وابستگان به آمريکا و رژيم صهيونيستي در ذهن ايرانيان زنده است. 

عبادي در ادامه با اعلام علني موضع خصمانه خود عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت که در انتخابات رياست جمهوري ايران شرکت نمي کند و ادعاهايي واهي را همراستا با اهداف کشورهاي غربي و جريان فتنه پيرامون روند برگزاري انتخابات در کشورمان مطرح نمود." 

شيرين عبادي در ادامه براي دولت ترکيه نيز خوش رقصي کرد و به خبرنگار روزنامه "زمان" چاپ ترکيه گفت "ترکيه از دهه 80 ميلادي که من براي نخستين بار به آنجا سفر کرده ام پيشرفت زيادي داشته است. من براي دومين بار در سال 2012 ميلادي به ترکيه آمدم." وي همچنين در ادامه با اذعان به عشق و علاقه اش به دولت آمريکا افزود "من از زندگي در آمريکا بسيار خرسندم." 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار