ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاهخبرنگاران ، شهردار گرگان صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان گفت: با بهره‌برداری از ساختمان جدید موتوری شهرداری گرگان  این ساختمان از محل خیابان رازی خارج و به محل جدید در بلوار استرآباد جاده  قدیم سرخنکلاته منتقل شد.

ابراهیم کریمی اظهار داشت: تمام اقدامات خدمات موتوری شهرداری اعم از سرویس‌دهی به ماشین‌آلات و ادوات سنگین خدماتی و شهری، شامل تعمیرات و اقداماتی مشابه همه در واحد خدمات موتوری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: واحد حمل و نقل و موتوری  به نوعی نبض تپنده خدمات شهری محسوب می‌شود به این خاطر و از آنجایی که ساختمان خدمات موتوری در داخل شهر و در یکی از محلات پرتردد شهری واقع بود خواست شهروندان و همت مدیران شهری بر این واقع شد که با انتقال این ساختمان به محل دیگر هم خدمت‌رسانی به همشهریان را سریع‌تر و بهتر انجام داد و هم رضایت خاطر شهروندان را جلب کرد.

وی ادامه داد: این ساختمان نسبت به مکان قبلی وسعت بیشتر و امکانات بهتری را نیز داراست.

6 میلیارد ریال هزینه اجرای ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان

به گفته شهردار گرگان این ساختمان موتوری دارای 820 مترمربع فضای تعمیر گاهی، 150 مترمربع فضای اداری و همچنین 150 متر مربع انباری و دو سوئیت 75 متری است.

کریمی هزینه اجرای این پروژه را  که شامل محوطه‌سازی و اجرای ابنیه است را بالغ بر 6 میلیارد ریال عنوان کرد.

لازم به ذکر است که ساختمان  جدید خدمات موتوری شهرداری گرگان در زمینی به مساحت 4 هزار و 200 مترمربع احداث شده و در  بلوار استرآباد محور قدیم سرخنکلاته جنب سایت حمل زباله واقع است./ج1

برچسب ها: گرگان ، شهردار ، ساختمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.