معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سیاست کاری ما در حوزه موسیقی، حمایت از هنرمندان بومی استان است و این رویه به عنوان راهبرد و سیاست کلان ماست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ ناصر چنانی اظهار کرد: حتی در بحث صدور مجوزها اولویت با شرکتهای تولید آثار هنری و موسیقی استان است و به هیچ وجه مشکلی در صدور مجوز نیست و انتظار داریم که هنرمندان با تامل و دقت بیشتری قوانین و مقررات مربوطه را رصد کنند.

به گفته وی، در عین حال، شرایط و ضوابطی در صدور مجوز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد که بخشی از آنها مربوط به وزارت ارشاد است و بخشی دیگر به شرایط فرهنگی هر استان مربوط است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ضوابط هر استان با استان دیگر متفاوت است. همچنین شرایطی که در خوزستان وجود دارد با سایر استانها متفاوت است. در این استان بخش اعظمی از رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس شهید شده اند و به لحاظ ارزشهای معنوی با سایر استانها تفاوتهایی دارد که همه این موارد در صدور مجوز مد نظر قرار می گیرند.

چنانی درباره خبرهای اخیر منتشر شده درباره لغو مجوز برخی از کنسرتها گفت: متاسفانه برخی رسانه ها و افراد بدون پرسش از این اداره اقدام به انتشار خبرهای نادرست کردند که همه این اخبار از نظر ما غلط و اشتباه است.

وی همچنین یادآور شد: هیچ مجوزی را لغو نکردیم و هر مجوزی که صادر شده نیز تا پایان کار آن را همراهی کردیم.

چنانی با ابراز نگرانی از رویکرد برخی از افراد گفت: متاسفانه برخی درصدد هستند تا وجه هنری خوزستان را تخریب کنند تا هنرمندان مطرح به این استان نیایند./س
برچسب ها: حمایت ، موسیقی ، بومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.