رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از راه‌اندازی 6 واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عباس شریف صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در سطح جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به امر آموزش یک مسئله اساسی است که در طرح تحول بنیادین توجه خاصی به این مهم شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از راه‌اندازی 6 واحد آموزشی خاص و نمونه در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون چهار واحد آموزشی در مقطع متوسطه ( شامل 2 واحد نمونه دولتی و 2 واحد تیزهوشان) راه‌اندازی شده که در سال تحصیلی جدید نیز 2 واحد دیگر ( شامل تیزهوشان علامه حلی و تیزهوشان فرزانگان) در مقطع راهنمایی راه‌اندازی خواهد شد.

شریف تصریح کرد: از همه امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان در کنگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون تیزهوشان در کنگان خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پایه ششم ابتدایی به اول راهنمایی 150 نفر از دانش‌آموزان ابتدایی کنگان در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته شدند.

شریف یادآور شد: این تعداد پذیرفته‌شدگان شامل 76 نفر دختر و 74 نفر پسر هستند که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پذیرفته شدند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و با اقدامات صورت گرفته، در مهرماه سال جاری 2 واحد آموزشی جدید در مقطع  راهنمایی راه‌اندازی خواهد شد و این آزمون مبنای ورودی دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان است که دانش‌آموزان در مهر ماه شروع به تحصیل خواهند کرد.

شریف اظهار داشت: کنگان دارای استعدادهای درخشانی است و باید با همه امکانات و توانمندی‌ها برای رشد و پیشرفت تحصیلی آینده‌سازان این شهرستان همت کنیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.