بزرگترین ماشین تراش سی ان سی خودکار کشورمان در کارخانه ماشین سازی تبریز طراحی و اتولید انبوه آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،مدیر عامل کارخانه ماشین سازی تبریز در مراسم آغازتولید انبوه ماشین های تراش سی ان سی tc35 نیاز سالانه کشور به این نوع ماشین های تراش را 200دستگاه اعلام کرد و گفت :از این پس تمامی این نیاز در ماشین سازی تبریز تولید خواهد شد .

خادم قیمت تمام شده ماشینهای تراش tc35درداخل کشوررا کمتر از یک سوم قیمت خارجی اعلام کرد و افزود :علاوه بر این این نوع ماشین تراش سالانه بالغ بر 2هزار دستگاه انواع ماشین تراش افرز درکارخانه ماشین سازی تبریز تولید و بخشی از آن به خارج کشور صادر می شود.

وی ارزش صادرات سال گذشته ماشین سازی تبریز را دومیلیون دلار اعلام کرد.

مدیر عامل سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران نیز علاوه بر افتتاح خط لوله ماشینهای تراش سی ان سی tc35در کارخانه ماشین سازی تبریز از خطوط تولید کارخانجات چرخش گر و کمپرسور سازی در تبریز بازدید کرد .

شافعی پس از این بازدید مهمترین مشکل واحد های صنعتی را کمبود نقدینگی اعلام کرد وگفت :تنها با پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی میتوان مشکل نقدینگی و صنعت را حل کرد اما سال گذشته بامعرفی واحد های صنعتی برای دریافت یازده هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع این صندوق فقط 470 میلیارد تومان تسهیلات به واحد های صنعتی پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طراحی و ساخت این نوع ماشین تراش در داخل کشور را گامی در استقلال اقتصادی خواند و گفت: بدلیل دستیابی به فناوری پیچیده ماشین تراش 35tc و کاربرد های فراوان آن کشورهای سازنده از فروش این نوع ماشین تراش به ایران خوداری کردند .

ماشین تراش نیمه سنگین tc35در تولید قطعات مورد نیاز صنایع پتروشیمی و خودروسازی کاربرد فراوان دارد و تاکنون از خارج از کشور وارد می شداین نوع ماشین تراش سی ان سی قادر است با قطر 36 و طول 81 سانتی متر را همزمان با 12 ابزار بصورت خودکار تراش دهد./س

 

برچسب ها: طراحی ، تولید ، ماشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.