رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای طرح سنجش آمادگی برای هزار دانش‌آموز سعدآباد خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جعفر امیری‌زاده صبح امروز در بازدید از اجرای طرح سنجش آمادگی دانش‌آموزان در سعدآباد اظهار داشت: دانش‌آموزان در واقع آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید از ابتدای تحصیل نسبت به افزایش توان جسمی و ذهنی آنها اهتمام ورزیم.

وی افزود: توجه به سلامتی و بهداشت دانش‌آموزان به ویژه نوآموزان اهمیت شایانی دارد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که سلامت این قشر تامین شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد با اشاره به آغاز به‌کار پایگاه سنجش آمادگی دانش‌آموزان پایه اول خاطرنشان کرد: امسال در منطقه سعدآباد دو پایگاه سنجش مستقر در شهر سعدآباد و وحدتیه کار سنجش آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی را انجام می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: اجرای این طرح به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و امیدوار هستیم به گونه‌ای کار کنیم که به نتایج مطلوب و دلخواه برسیم.

وی از اجرای طرح سنجش آمادگی برای یک‌هزار دانش‌آموز سعدآباد خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در این طرح تعداد یک‌هزار نفر از نوآموزان شهری و روستایی توسط عوامل مستقر در 2 پایگاه پیش‌بینی شده مورد ارزیابی بهداشتی، بینایی، شنوایی، استعداد تحصیلی، اختلالات رفتاری مشکلات جسمی و حرکتی و همچنین معاینات پزشکی قرار گیرند.

امیری‌زاده اذعان داشت: بدون شک همراهی و همکاری والدین کودکان عزیز و دقت نظر عوامل اجرایی پایگاه نقش ارزنده‌ای در بالا رفتن کیفیت ارزیابی‌های انجام شده داشته و باعث خواهد شد با هماهنگی‌های لازم مشکلات احتمالی کودکان به موقع شناسایی و نسبت به رفع آن به موقع اقدام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد متذکر شد: در سال تحصیلی جاری شاهد موفقیت‌های ارزشمند و قابل قبولی توسط آموزش و پرورش سعدآباد بودیم که امیدوار هستیم با تلاش بیشتر و موثرتر این روند تداوم داشته باشد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، سنجش ، سعدآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.