فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) مردمی بودن فعالیت‌های بسیج سازندگی را نقطه قوت این سازمان و عامل اساسی در کسب موفقیت‌های بی‌شمار در عرصه‌های سازندگی و جهاد اقتصادی دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی مهدوی‌نژاد شب گذشته با اشاره به عملکرد درخشان قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: این قرارگاه پس از خاتمه جنگ تحمیلی کار خود را متوقف نکرد و در جبهه‌ای دیگر وارد عرصه سازندگی شد و در این عرصه نیز خوش درخشید.

وی، مردمی بودن فعالیت‌های بسیج سازندگی را نقطه قوت این سازمان و عامل اساسی در کسب موفقیت‌های بی‌شمار در عرصه‌های سازندگی و جهاد اقتصادی دانست و ابراز داشت: براین اساس ظرفیت مردمی بسیج سازندگی ظرفیت بی‌نظیری است که با اتکا به آن می‌تواند، گام‌های اساسی و درست برای سازندگی و رفع محرومیت بردارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه هرچند شاید در صورت ظاهر کارهایی که انجام شده کوچک است، اما بسیار اساسی و شیرین است، ادامه داد: رساندن آب گوارا و مطمئن به مردم و سایر خدمات دیگر در مناطق محروم برای آنان گوارا و شیرین خواهد بود و این بهترین خدمتی است که انسان‌ می‌تواند به همنوع خود برساند.

مهدوی‌ن‍ژاد افزود: امروز باید با بهره‌گیری از توان بسیج سازندگی و نیروهای پرتوان و پرتلاش آن و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت‌رسانی و آبادانی مناطق محروم که در راستای نگرش امام راحل است، گام برداشته و کمک‌ورزی کنیم.

وی با اشاره به چگونگی پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: امام راحل و شهدا به ما آموختند که اگر درست عمل کرده و خالصانه در راه رضای خدا گام برداریم سخت‌ترین موانع را هم می‌توانیم از سر راه برداشته و به سعادت دنیوی و اخروی برسیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.