مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین المللی قم با بیان اینکه پروژه فرودگاه و شهر فرودگاهی قم به وسعت 12 هزار هکتار است،از ساخت بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در کنار فرودگاه بین المللی قم خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدعلی شفیعی به پروژه های مختلف شهر فرودگاهی قم اشاره کرد و گفت: ساخت 400 سوئیت آپارتمان، ساخت بازارهای بزرگ، احداث مجموعه‌های ورزشی چند منظوره،ساخت میدانی به وسعت 6 میلیون متر مربع به عنوان بزرگترین میدان جهان، ایجاد دریاچه های مصنوعی، ساخت کتابخانه، احداث رستوران چوبی و حمام هایی به سبک‌های عصر صفوی و هخامنشی و ساخت انواع هتل‌ها از دیگر پروژه‌های شهر فرودگاهی قم است.

مدیرعامل و سرمایه‌گذار فرودگاه بین المللی قم با بیان اینکه در شهر فرودگاهی و منطقه نمونه گردشگری طرلاب حدود 700 نفر مشغول کار هستند و هدف ما از ایجاد این شهر، ثروت آفرینی و مهیا کردن اشتغال مولد برای مردم قم است اظهار داشت: فرودگاه بین المللی قم با همکاری شرکت‌ها و مشاورین تخصصی بین المللی و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های دنیا طراحی شده و با بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی به سرانجام می رسد.

مدیرعامل و سرمایه گذار فرودگاه بین المللی قم همچنین اعلام کرد، آماده‌ایم تا از ظرفیت علمی و تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و نیز از مشارکت این سازمان در پروژه فرودگاه قم استفاده کنیم./ب

برچسب ها: قم ، ساخت ، بزرگترین ، پارک آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.