فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سه عضو باند سارقان احشام در این استان خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار ˈعلیرضا عادلیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: به دنبال وقوع سرقت های متعدد احشام در کهگیلویه و بویراحمد به صورت محموله ای و راهزنی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.
وی بیان کرد: در تحقیقات نامحسوس انجام شده یک باند سرقت احشام در باشت شناسایی و پس از دریافت نیابت قضایی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به این شهرستان اعزام شدند.
عادلی اظهار کرد: محل سکونت متهمان شناسایی و دو نفر از آنان که سابقه دار بودند دستگیر و به مراجع قضایی کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شدند.
وی افزود: هر دو متهم دستگیر شده با حکم مقام قضایی روانه زندان شده و متهم سوم که سابقه دار بود نیز از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان باشت دستگیر و روانه زندان شد.
عادلی ابراز داشت: در بازجویی های انجام شده متهمان به 25 فقره سرقت احشام به صورت عادی و راه بندی از عشایر شهرستان باشت و خودروهای عبوری محور ارتباطی شهرستان های گچساران به باشت و بابامیدان اعتراف کردند./ب
برچسب ها: باند ، احشام ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.